عضو تیم ملی ب ایران در رقابتهای بین المللی جام فجر گفت: پس از سالها این توفیق را کسب کردم تا پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم و این بزرگترین افتخار من در این رقابتها بود.

 احمدرضا عبادی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اذعان کرد: در رقابتهای جام فجر بعد از مدتها توانستم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم و به همراه مهران احدی، محمد فرقدانی و پوریا عمرانی با مربیگری محسن شیشه گرها عضو تیم ملی ب ایران بودیم که باوجود قرعه سختی که داشتیم موفق شدیم تیمهای بلاروس و کره جنوبی را شکست دهیم و به عنوان تیم اول از گروه بالا آمدیم ، سپس آلمان را در مرحله یک چهارم نهایی بردیم، در نیمه نهایی امیدهای ایران را حذف کردیم و بعد از باخت در فینال نایب قهرمان شدیم.
 
وی خاطرنشان کرد: قبل از مسابقات اردوی چند روزه ای را برگزار کردیم و فرصتی شد تا کمی با  توپهای پلاستیکی جدید عادت کنیم، این توپها سنگین است و کار را برای پینگ پنگ بازان سخت تر می کند تداوم رالی توپ پیین می آید فکر می کنم روزی 10 تای آنها در اثر برخورد با راکت می شکست.
 
ملی پوش تنیس روی میز درباره مسابقات انفرادی و دوبل گفت: در انفرادی یک بازیکن از یران و یک پینگ پنگ باز ایرانی را شکست دادم و از گروه بالا آمدم اما در مرحله دوم قرعه ام به به یار دوم تیم روسیه خورد و باختم ، در دوبل هم با محمدعلی رویین تن مسابقه دادیم، یک مسابقه را بردیم و بازی بعد باز هم  به روسیه خوردیم و از جدول حذف شدیم.
عبادی پور خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای بلند مدت برای ملی پوشان بیشترین تاثیر را در میزان آمادگی و پیشرفت  آنها  خواهد داشت و اگر فدراسیون تنیس روی میز روی این موضوع تمرکز بیشتری کند می توانیم در پینگ پنگ به جایگاه بالاتری دست یابیم.
 
وی در پایان به حضورش در تیم نفت و گاز گچساران در رقابتهای لیگ اشاره کرد و گفت: مدت 5 سال همراه تیم پتروشیمی بندرامام ماهشهر در رقابتهای لیگ برتر شرکت می کردم، تمرینات و اردوهایی که با این باشگاه بزرگ و زیر نظر پیمان حسنی داشتیم  به آموزه های من بسیار کمک کرد و در دسته برتر هم توانستم موفق باشم ، اما چون چند سالی را در ارنج اصلی نبودم امسال با  تیم نفت و گاز گچساران قرارداد بستم  و در لیگ دسته یک مسابقه می دهم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، عبادی پور ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار