مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بر اساس اعلام شهردار تهران، مناطق 22 گانه موظف هستند تا زیرساخت های لازم برای اجرای طرح خط سفید را به اتمام برسانند.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جعفرپور مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در همایش آسمان آبی و زمین پاک با محوریت خط سفید که امروز (پنجشنبه) در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه 15 برگزار شد، گفت: شهردار تهران در بازدیدی که از مناطق مختلف شهرتهران داشته است، مناطق موظف شدند تا تاریخ 15 اسفند 93 عملیات توسعه زیرساخت های اجرای طرح خط سفید را به اتمام برسانند.

وی ادامه داد: اجرای پایلوت طرح خط سفید در مناطق شش و هشت آغاز شده است و تا شب عید ادامه خواهد داشت که این اجرای پایلوت این طرح از تاریخ 15 فروردین سال آینده تصحیح شده و از یکم مهر ماه 94 رفتارهای ترافیکی در شهر تهران تغییر می یابد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه رانندگان تاکسی نماد شهر هستند، افزود: امید است در آینده نزدیک بتوانیم با توسعه آموزش و فرهنگ سازی گام موثری در روان سازی ترافیک و کاهش بی نظمی های ترافیکی برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار