نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: طرح نوسازی حمل و نقل شهری برای کاهش مشکلات زیست محیطی در قزوین اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛فرخزاد با اشاره به اهمیت نوسازی حمل و نقل شهری قزوین بیان کرد: مشکلاتی که در حوزه حمل و نقل شهری قزوین وجود دارد باید شناسایی شده و با راهکارهای مناسب این مشکلات برطرف شود.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین با تأکید بر اینکه مشکلات‌ شرکت‌های صنعتی باید رفع شود،عنوان کرد: به منظور کاهش مشکلات زیست محیطی که شرکت‌های صنعتی ایجاد می‌کنند، باید سیستمی ایجاد شود که معضلات زیست محیطی در آن به حداقل برسد.

فرخزاد افزود: معضلات شرکت‌های صنعتی را می‌توان با بررسی و نظارت‌ متدوام و منسجم برطرف کرد که لازمه تحقق این امر به کارگیری نیرویی کارآمد است.

وی تصریح کرد: کنترل و نظارت بر حوزه بازیافت زباله در قزوین می‌تواند کمک شایانی در زمینه کاهش مشکلات زیست محیطی داشته باشد و باید به این امر مهم توجه ویژه ای شود.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به تأثیر فرهنگ‌سازی در کاهش مشکلات زیست محیطی اظهار کرد: باید بیشترین ظرفیت و انرژی خود را در زمینه فرهنگ‌سازی برای مشارکت عموم جامعه در حل مشکلات محیط زیست به کارگیریم چراکه این کار موجب می‌شود بسیاری از خطرات زیست محیطی که توسط انسان ایجاد می شود، کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.