رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های شهریار و ملارد از برگزاری کلاس‌های آموزشی با رویکرد فرهنگ سازی در عرصه زیست‌ محیطی در ملارد و احرایی کردن کلاس‌ها در شهرستان شهریار در آینده خبر داد.

عزیز عبدلزاده، رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش موثر و سازنده آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در عرصه محیط زیست، به منظور ارتقا و حفظ سلامت حوزه زیست محیطی اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، کلاس‌های آموزشی متعدد و متنوعی در سطح شهرستان ملارد برای معلمان و دانش‌ آموزان مدارس برگزار کرده‌ایم که با توجه به اهمیت این نهاد تربیتی در تغییر نگرش زیست محیطی و فرهنگ سازی در مقاطع سنی پایه، اثر گزار خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی اینچنینی در شهرستان شهریار نیز در دستور کار اداره محیط زیست قرار دارد و امید آن داریم با استمرار آن، به توفیقات حائز اهمیتی در حوزه فرهنگ سازی و ارتقا سطح آگاهی‌های  زیست محیطی دست یابیم.

عبدلزاده، در پایان گفت: ضرورت تقویت نگرش زیست محیطی اصلی سازنده و غیرقابل اجتناب است که دستاوردهای آن در بلند مدت ظهور و بروز پیدا خواهد کرد و کلیت‌ جامعه از ثمرات آن بهره‌ مند خواهند شد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: ملارد ، شهریار ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار