رئیس آموزش و پرورش شهریار، از رشد 4.5 درصدی جمعیت دانش آموزی شهرستان شهریار خبر داد.

 علی زبیحی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ثبت اسناد 104.73 درصدی دانش آموزان شهریار اظهار کرد: حدود 124 هزار و 800 دانش آموز در شهرستان شهریار مشغول تحصیل هستند که این رقم بدون احتساب تحصیل 8 هزار دانش آموز از راه دور در این منطقه است.

وی تصریح کرد: این تعداد جمعیت مؤید رشد 4.5 درصدی جمعیت دانش آموزی در شهرستان شهریار است و این رشد در شرایطی است که شاهد رشد منفی دانش آموزی در سطح کشور هستیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در ادامه افزود:‌ یکی از علل اصلی این رشد در سطح شهرستان مهاجر پذیری و موقعیت خاص منطقه‌ای شهریار است که به تبع دقت و هوشمندی هرچه بیشتری را در تنظیم برنامه‌های آموزشی در شهرستان شهریار می‌طلبد.

زبیحی، در پایان گفت: شهرستان شهریار از استعدادهای ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به تمهیدات در دستور کار، روند رشد کمی و کیفی آموزشی، تربیتی و پرورشی شهرستان شهریار در آینده بیش از پیش تسریع خواهد شد و امیدواریم با اجرایی شدن آزمون‌های پرز، ارزیابی‌های لازم به‌منظور سنجش سطح آموزشی دانش آموزان و میزان ادارک تحصیلی و تحلیلی در منطقه شهریار ارتقاء یابد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهریار ، جمعیت ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار