رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: متقین همواره از قرآن راهنمایی می گیرند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  حجت الاسلام والمسلمین "محمد قاسم وفا" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش  در مراسم محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) و در آستانه دهه مبارک فجر در مسجد کوی سازمانی شهید رنجبر نزاجا برگزار شد اظهار داشت: متقین همواره از قرآن راهنمایی می گیرند.

متقین همواره از قرآن کریم راهنمایی می‌گیرند

وی افزود : خداوند در نخستین آیه‌های سوره مبارکه بقره بحث هدایت را مطرح می‌کند و می فرماید: متقین همواره از قرآن کریم راهنمایی می گیرند و سیره زندگی خود را بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی قرآن کریم بنا می کنند.

اهمیت نماز و قرآن

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به این موضوع که، خداوند متعال همواره در خصوص نماز و قرآن و اهمیت آن تاکید می‌ورزد، اظهار داشت: در محافل قرآن کریم ملائک و فرشتگان خدا نیز حضور دارند و انسان باید همواره از این موهبت الهی به نحو احسن استفاده کرد.

ارزش والای سرباز در دین اسلام

حجت الاسلام والمسلمین "قاسم وفا" در پایان سخنانش به اهمیت جایگاه سرباز در اسلام پرداخت و خاطرنشان کرد: 1400 سال از واقعه کربلا گذشته و هنوز برای سرباز شش ماهه امام حسین حضرت علی اصغر عزاداری می‌شود و این نشان دهنده اهمیت و ارزش والای سرباز در دین اسلام است.

در پایان این مراسم توسط رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فعالان قرآنی کوی سازمانی شهید رنجبر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار