حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا به همراه کار گروه فرهنگی در آستانه ماه مبارک رمضان با کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یگان‌های مستقر در کرمانشاه و ایلام دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران هدف از این بازدید را دیدار چهره به چهره با کارکنان و توصیه‌های هدفمند به آنان در ابعاد اعتقادی، فرهنگی، اخلاقی تاریخ و سیره اهل بیت (ع)، بصیرت افزائی، دشمن شناسی، هوشیاری و آگاهی از تهدیدات فرهنگی و  شیوه‌های نفوذ فرهنگی استکبار در منطقه و بیان اهمیت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر توسط سربازان امام زمان (عج) عنوان کرد.
 
حجت السلام والمسلیمن وفا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش برابر با تدابیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همانند سایر نیروها  برنامه‌های فرهنگی مختلف در همه زمینه‌ها به خصوص برگزاری کلاس‌های قرآن، محافل انس با قرآن، مراسم لیالی قدر و اعزام روحانیون مبلغ از حوزه علمیه قم به تمامی یگان‌ها با اولویت یگان‌های مناطق دوردست و مرزی را اجرا می نماید.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در ادامه بازدید در یادمان‌های مختلف دوران دفاع مقدس به خصوص یادمان شهید سرلشکر خلبان شیرودی و یادمان سرلشکر شهید وفائی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه در جمع حاضرین در سخنرانی گفت: سرلشکر وفائی از فرماندهان عملیات کربلای 9 بود که با نهایت شجاعت جنگید و در حفظ حدود و ثغور میهن اسلامی جان خود را فدا کرد.
 
وی روحیه بالا و نشاط و آمادگی معنوی کارکنان را ستودنی خواند و سربلندی سربازان ایران اسلامی و کسب فیوضات ماه مبارک رمضان  و لیالی قدر را برای سربازان امام زمان (عج) آرزو کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیاسی ، عقیدتی ، قاسم وفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار