مجله الکترونیکی لوت اولین و تنها مجله الکترونیکی ایران با موضوع دنیای تکنولوژی و سبک زندگی است که به همت تیم لایفوتک منتشر و در اختیار کار بران قرار گرفته است.

حسین عالیان، سردبیر مجله لوت و وب سایت لایفوتک (زندگی و تکنولوژی) در گفتگویی با خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، این مجله را حاصل یک کار تیمی خواند و گفت: این طرح در حدود 3 سال و توسط یک تیم 5 نفره از متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دست بررسی بود که امروز و پس از سپری شدن 3 هفته از انتشار نسخه تست این مجله، شماره 1 آن منتشر شد.

اولین مجله الکترونیکی ایران با نام لوت منتشر شد

حسین عالیان یکی از اهداف این طرح را حمایت از چرخه سبز و حفظ منابع طبیعی خواند و گفت: روزانه شاهد از بین رفتن درختان زیادی به خاطر تولید یک برگ کاغذ هستیم و از سوی دیگر باید گفت که در حال حاضر با وجود آلودگی‌های بسیار، این درختان برای انسان‌ها حکم کپسول اکسیژن را دارند و نگه داشتن آن‌ها هم به ما و هم به طبیعت کمک بسیاری می‌کند. همچنین با روند رو به رشد سرعت تکنولوژی و ضریب نفوذ تلفن همراه و ابزارهای دیگر دنیای فناوری در بین خانواده‌ها می‌توان از آن به عنوان یک ابزار کمکی استفاده کرد تا هم از به وجود آمدن زباله های کاغذی جلوگیری کرد و هم تعداد نسخه‌های یک مجله را نامحدود کرد.

اولین مجله الکترونیکی ایران با نام لوت منتشر شد

در مجله لوت سبک نوشتار و نگاه به تکنولوژی متفاوت است که عالیان در باره آن اینطور گفت: ما در لایفوتک تصمیم گرفتیم تا سبک نوشتاری نوینی را طراحی و اجرا کنیم که با وجود یک نواختی و سبک ثابت نوشتاری کار آسانی نبود. ما شخصیت‌هایی را طراحی کردیم و تکنولوژی را از زبان آن‌ها تعریف کردیم. در این روش سعی شده تا با زبانی ساده و اجتماعی به معرفی اعضای جدید خانواده‌ها بپردازیم.

اولین مجله الکترونیکی ایران با نام لوت منتشر شد

این مجله الکترونیکی اینتر اکتیو است و یا بهتر بگوییم ارتباط مستقیم با خواننده دارد و  ورق زدن آن بسیار لذت بخش است. مجله لوت به صورت دو هفته نامه منتشر و در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به دنیای فناوری قرار می‌گیرد. علاقمندان هم اکنون می‌توانند با مراجعه به لینک زیر نسخه دسکتاپ این مجله را مشاهده کنند.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار