بیش از دو هزار عمره گذار از دیار گل و گلاب کاشان عازم سرزمین و حی می شوند که بزرگترین آنها 107 ساله است.

رییس اداره حج و زیارت کاشان در حاشیه برگزاری "همایش مسافران قبله" در کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت:تعداد دو هزار و 759 نفر در مرحله اول اعزام زایران کاشانی به سفر عمره مفرده بیت الله الحرام در مکه مکرمه، مسجدالنبی و قبرستان بقیع در مدینه منوره می شوند.

وی با اشاره به اعزام عمره گذاران کاشانی در دو مرحله افزود: 1257 نفر از زایران اعزام مرحله اول مرد و 1502 نفر از آنها زن است.

به گفته وی،اعزام مرحله او ل زایران کاشانی به سفر عمره مفرده از روز 22 آذرماه آغاز شده است و تا پایان روز 20 اسفندماه ادامه دارد.

رییس اداره حج و زیارت کاشان، اعلام تعداد زایران عمره گذار کاشانی در مرحله دو م را تا تاریخ شانزدهم بهمن ماه امسال یادآورشد و گفت: اعزام های مرحله دوم عمره گذاران کاشانی از تاریخ 21 اسفندماه امسال تا روز 31 خردادماه سال 94 انجام می شود.

اسکندری، با تاکید بر اینکه تمامی متقاضیان عمره مفرده بایستی در سایت پیش ثبت نام "فاخر" اقدام به ثبت نام کرده باشند گفت: بزرگترین عمره گذار کاشانی 107 ساله و کوچکترین های آن زیر دو سال هستند.

وی،در پایان با اشاره به اعزام 430 نفر از شهروندان کاشانی برای انجام حج تمتع افزود: این تعداد زایر کعبه، مسجد پیغمبر(ص) و قبرستان بقیع در قالب 2 کاروان 135 نفره و یک کاروان 160 نفر اعزام می شوند.

به گفته وی، اولویت های ثبت نام تا تاریخ 15 اسفند 93 اعلام شده است و ثبت نام زایران کاشانی حج تمتع از تاریخ نهم بهمن ماه امسال آغاز می شود.

همایش مسافران قبله در قالب گردهمایی متمرکز آموزشی توجیهی زایرین عمره مفرده سال 93-94 شهرستان کاشان با خروش لبیک "یا رسول الله" این زائرین مکه و مدینه در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همایش ، حج ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.