مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان از افتتاح وکلنگ زنی طرح های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اعتباری بالغ بر 32 میلیارود 954 هزارریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه دو طرح همزمان با ایام الله دهه فجر درشرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود گفت :تکمیل مخزن 15 هزار متر مکعبی 4 شرقی و اجرای خط انتقال و خط رفت و برگشت مخزن 3 شرقی به 4 شرقی در زنجان کلنگ زنی می شود .

شکوری افزود: برای کلنگ زنی این طرح زمین مورد نظر انتخاب شده نقشه پروژه تهیه و پیمانکار اجرای طرح نیز انتخاب شده است .

وی به اعتبار مورد نیاز اجرای طرح هم اشاره کرد و افزود : جهت اجرای این طرح از اعتبارات ملی استانی بیش از 11 میلیارد و 614 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان در ادامه در خصوص بهره برداری از طرح تصفیه خانه فاضلاب ماهنشان گفت : این پروژه در صورت ارائه مجوز از طرف شهرداری ماهنشان و نصب انشعاب فاضلاب قابل افتتاح خواهد شد .

شکوری در ادامه تصریح کرد : جمع کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری این طرح 21 میلیارد و 340 میلیون ریال پیش بینی شده است که از مبلغ 19 میلیارد و 938 میلیون ریال از اعتبارات ملی استانی اختصاص یافته است .

وی افزود : برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ماهنشان 55 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز مورد نیاز است



انتهای پیام/ش

برچسب ها: کانگ زنی ، اب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.