رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حضور پر رنگ ایران در عرصه‌های بین‌المللی نقطه قوت انقلاب اسلامی است که این مهم را با توجه به اهداف و آرمان امام (ره) کسب کرده‌ایم.

حضور پر رنگ ایران در عرصه‌های بین‌المللی نقطه قوت انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر و ضرورت تحقق آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از توقع اهداف، آرمان‌های انقلاب و امام راحل طی این سال‌ها بوده که در در حوزه‌های مختلف شدت و ضعف داشته است.
 
وی افزود: امروز گرفتار تهاجم سنگین فرهنگی هستیم، یکی از دلایلش این است که ابزار دشمن و آثار آن را دیر متوجه شدیم و برنامه‌های مقابله با آن را نتوانستیم به موقع در صحنه بیاوریم.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر این که یکی از مسائل اساسی کشور مسئله فرهنگ است، تصریح کرد: ما در مقابل این ابزار دشمن شاهد رشد نیروهای انقلابی بسیار با بصیرت در سطح داخلی و بیرونی هستیم که پا به عرصه فعالیت در حوزه‌های فرهنگ، بصیرت و دینداری گذاشته‌اند.
 
سالک اضافه کرد: حضور پر رنگ ایران در عرصه‌های بین‌المللی نقطه قوت انقلاب اسلامی است که این مهم را با توجه به اهداف و آرمان امام (ره) کسب کرده‌ایم و بسیار مهم است.
 
وی گفت: ما باید در بخش مقابله با تهاجم فرهنگی کارهای بیشتری انجام دهیم چرا که دشمن از طریق ابزار تکنولوژی؛ آحاد جامعه،‌ اعتقادات نسل جوان و خانواده‌های ما را مورد هدف قرار داده است که نمونه آن فعالیت 180 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی بوده که ما نیز باید با استفاده از تکنولوژی وارد صحنه شویم و نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار