جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: جشنواره جوان سرباز امسال به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

جشنواره جوان سرباز به میزبانی نیروی انتظامی در دهه فجر برگزار می‌شود / هدیه 20 میلیونی به سربازان برتر
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سردار محمدجوادزاده کمند صبح امروز در نشست خبری ستاد برگزاری هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر‌ که به میزبانی نیروی انتظامی برگزار شده است با اشاره به برگزاری جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: از سال 88 جشنواره جوان سرباز هر ساله به میزبانی یکی از نیروهای مسلح برگزار شده است که در هفتمین جشنواره جوان سرباز نیروی انتظامی میزبان این جشنواره خواهد بود که از دو ماه پیش مقدمات برگزاری این جشنواره و تدابیر لازم آن در نظر گرفته شده بود.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه به اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود: احترام و ارزش گذاری به سرباز، معرفی الگوی موفق سرباز، تجلیل از سربازان فعال، تجلیل از سربازان و خانواده معظم شهدای سرباز، تبیین نقش سرباز و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های سربازان نیروهای مسلح از اهداف جشنواره جوان سرباز است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: در این جشنواره 10 محور اصلی برای انتخاب سرباز برتر در نظر گرفته شده است که این 10 محور عبارتند از سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی- سرباز –ایثار و فداکاری- سرباز وظیفه شناسی، سرباز- امور فرهنگی و تبلیغات، سرباز-خلاقیت و فناوری، سرباز-ورزش و تربیت بدنی، سرباز-نظم و انضباط اجتماعی، سرباز-و بصیرت، سرباز- مسئولیت پذیری در خانواده، سرباز سازندگی و تفکر بسیجی، که بر اساس آن سرباز برتر انتخاب می شود.

وی افزود: در مرحله جشنواره استانی که در دهه فجر برگزار می‌شود 636 سرباز به جشنواره دوم که جشنواره سازمانی است معرفی می‌شوند و در جشنواره سازمانی که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود 36 تن انتخاب که به این سربازان هدایای نقدی 20 میلیون ریالی اهدا می‌شود.  

سردار زاده کمن اظهار کرد: در مرحله سوم این جشنواره مشترک نیروهای مسلح که در خرداد ماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر برگزار می شود ، 4 تن از 36 تن به عنوان برترین سربازان نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: به کلیه 636 سرباز نمونه که در جشنواره استانی انتخاب می‌شوند لوح تقدیر اهدا می‌شود.

سردار زاده کمند تصریح کرد: علاوه برجشنواره جوان سرباز جشنواره های موضوعی هم برگزار می‌شود که بیشتر در قالب جشنواره های فرهنگی و ورزشی است که دراین جشنواره‌ها 9 هزار و 361 سرباز در قالب 151 تیم ورزشی و در قالب 13 رشته ورزشی صاحب کسب مدال شدند که از این بین رتبه نخست از آن ارتش و به ترتیب نیروی انتظامی و سپاه جایگاه‌های دوم و سوم را کسب کردند که هدف از این جشنواره‌ها شادابی و نشاط سربازان و توانمندیهای آنان است.

وی با اشاره به طرح سراسری حفظ قرآن گفت: 3 هزار سرباز در  طرح سراسری حفظ قرآن شرکت کردند که این سربازان از یک جزء تا 30 جزء قرآن را حفظ کردند که قرار است از این سربازان تجلیل به عمل آید.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: طرح توانمندی سربازان از 3 سال پیش آغاز شد که هدف از این طرح بهینه سازی خدمت سربازی، افزایش بهره وری استفاده از کارکنان سرباز و ارتقا و شان و منزلت سربازان است.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: سرباز ، تجلیل ، جشنواره ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار