به ادعای خبرنگار مارکا:

دی ماریا از انتقال به یونایتد پشیمان است

خبرنگار روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده آنخل دی ماریا از انتقال به منچستریونایتد راضی نیست و بابت ترک رئال حسابی پشیمان شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از مارکا مانوئل استان مانولت خبرنگار ورزشی روزنامه مارکا است که مدعی شده آنخل دی ماریا بابت ترک رئال مادرید و پیوستن به منچستر یونایتد پشیمان شده است.

یادآور می‌َشود آنخل دی ماریا تابستان گذشته با یک قرارداد کهکشانی از رئال مادرید به منچستریونایتد منتقل شد. وی چندین مرتبه در رقابتهای این فصل دچار اسیب دیدگی شد اما در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشته‌ و در کنار رادامل فالکائو و مارکوس روخو خط حمله قدرتمندی برای شیاطین سرخ به وجود آورد.

 اما در گزارش اخیر مارکا آمده است دی ماریا 26 ساله نتوانست با پیراهن یونایتد بهترین عملکرد را از خود برجایی بگذارد در حالیکه وی برای رسیدن این تیم به جمع 4 تیم صدر جدول لیگ برتر تلاش می‌کرد و به هیچ عنوان افتخار در خور توجهی نرسید. رئال مادرید صدرنشین رقابتهای لالیگا شده و علاوه  بر درخشش در رقابتهای لیگ قهرمانان به قهرمانی در جام باشگاه‌های جهانی هم رسید دی ماریا اخیرا از مصدومیت 6 هفته‌ای بازگشته و بدون شک زمان‌ می‌برد تا بار دیگر خود را با ریتم تیم هماهنگ سازد احتمالا دی ماریا آرزو می‌کرد هرگز رئال را ترک نکرده بود.

جیمز ویلسون ستاره آکادمی فوتبال یونایتد

جیمز ویلسون مهاجم 19 ساله آکادمی فوتبال یونایتد به حضور در ترکیب تیم اول شیاطین سرخ تحت مربیگری لوییس فن خال اطمینان داشته و قصد ترک اولدافورد را ندارد.

ویلسون پس از روبین فن پرسی رادامل فالکائو و وین رونی چهارمین مهاجم منچستریونایتد به حساب می‌آید با وجود اینکه جیمز ویلسون در پیروزی 2 بر صفر یونایتد مقابل تیم لوییس یک گل به ثمر رساند اما سرمربی هلندی پس از آن ترجیح داد نقش هافبک را به بازیکن جوان تیم بدهد همین موضوع موجب شد ویلسون در بسیاری از بازیهای نیمکت نشین باشد. اما وی دست از تلاش برنداشته و اطمینان دارد روزی درترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار می گیرد.

ویلسون گفت: همین که از سوی مربی در چند بازی محدود به زمین فرستاده شده و حضور در میان بازیکنان صاحب نام یونایتد را تجربه کردم برایم بسیار ارزشمند است قصد دارم به پیشرفت خود ادامه دهم و همراه یونایتد قهرمانی لیگ برتر انگلیس را تجربه کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دی ماریا ، منچستر ، مارکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار