سرمربی منچستر یونایتد به دلیل ارائه صحبت‌هایی علیه داور مورد بازخواست اتحادیه فوتبال انگلیس قرار گرفته و احتمالا با جریمه مواجه خواهد شد.

فن خال از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه می‌شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، لوییس فن خال پس از تساوی صفر بر صفر تیمش در جام حذفی انگلیس مقابل کمبریج یونایتد از نحوه قضاوت داور انتقاد کرده و گفته بود: ظاهرا همه عوامل دست به دست هم دادند تا اوضاع علیه یونایتد پیش برود.

اتحادیه فوتبال انگلیس بابت سخنان طعنه آمیز سرمربی هلندی یونایتد وی را مورد بازخواست قرار داده و فن خال تا دوشنبه آینده فرصت خواهد داشت دفاعیات خود را به اتحادیه فوتبال ارائه دهد در غیر این صورت با مجازات روبرو خواهد شد. در متن بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده: سخنان فن خال پس از دیدار مقابل کمبریج یونایتد بی احترامی به داور و سازمان برگزار کننده این رقابت‌ها است او باید در برابر این اتهام از خودش دفاع  کند.

فن خال نه تنها از نحوه داوری در آن بازی انتقاد کرده بود بلکه وضعیت نامساعد بود که بازیکنان نمی‌توانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند تیم حریف فقط دفاع می‌کرد، خب دفاع کردن همیشه از  حمله کردن آسانتر است پس از آن داور نقش تعیین کننده‌ای در روند بازی ایفا کرد همواره وضع به همین شکل بوده، در هر تیمی که مربیگری کردم با چنین وضعی مواجه بودم.

*شکایت اوانس از شیوه مربیگری فن خال

هنوز یک روز از اعتراض عدنان یانوزادی نسبت به شیوه مربیگری لوییس فن خال نمی‌گذرد که این بار جانی اوانس تکنیک بکار رفته توسط مربی هلندی را مورد انتقاد قرار داد.

اوانس ملی پوش اهل ایرلند شمالی معتقد است برای بازیکنان یونایتد خیلی سخت است تا خود را با شیوه مربیگری فن خال هماهنگ سازند این روش بازیکنان را سردر گم کرده و هر یک مجبور به بازی در پست جدیدی هستند که پیش از این تجربه آن را نداشتند.

اوانس در ادامه افزود: البته همه ما قبول داریم جا افتادن کامل شیوه مربیگری فن خال در یونایتد نیاز به زمان دارد همه ما سال‌های طولانی را با شیوه قبلی در زمان مربیگری الکس فرگوسن پشت سر گذاشتیم و طبیعی است تغییرات اساسی برایمان دشوار خواهد بود.

مدافع یونایتد همچنین گفت: اتفاقات خوبی هم در تیم رخ داده است که نباید آنها را نادیده گرفت خط دفاع قوی‌تر شده و راهیابی به سوی دروازه یونایتد برای مهاجمان تیم حریف سخت‌تر شده است همچنین ما در دیدارهای مختلف از شیوه‌های متفاوتی استفاده می‌کنیم و همین موضوع منچستر یونایتد را غیر قابل پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار