بازیگر فیلم «ناهید» گفت: انتظار خاصی از جشنواره فجر ندارم، امیدوارم مردم با آمدن به سینما و دیدن فیلم ها ما را خوشحال کنند.

پژمان بازغی ایفاگر نقش «مسعود» در فیلم «ناهید» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص این فیلم گفت: «ناهید» فیلمی فوق‌العاده با فیلمنامه‌ای عالی است. تمام نقش‌های آن خاص و تأثیر گذار است. خیلی خوشحالم که در این فیلم ایفای نقش کردم.

وی در ادامه افزود: همان‌طور که «ساره بیات» نقشی کاملا متفاوت با تمام آثارش ایفا کرده بود، من هم سعی کردم نقش «مسعود» را متفاوت ایفا کنم. انتخاب نقش «مسعود» کار سختی بود و جسارت زیادی می خواست اما به دلیل سخت بودن و متفاوت بودن آن، من این کار را پذیرفتم.

بازیگر فیلم «ناهید» اظهار داشت: «ناهید» فیلمی مخاطب پسند است که مردم استقبال خوبی از آن صورت گرفت. .به نظرم آینده خوبی در انتظار فیلم «ناهید» است.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره فرصت درخشش فیلم‌اولی‌ها بود و اگر بهای بیشتری به آنها داده می‌شد از وضعیت بهتری برخوردار بودند.
 
بازغی در پایان عنوان کرد: انتظار خاصی از جشنواره فجر ندارم، امیدوارم مردم با آمدن به سینما و دیدن فیلم ها ما را خوشحال کنند.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.