در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پسران دانشگاه های پیام نور کشور از تاریخ 11 بهمن ماه با شرکت 13 تیم و 70 ورزشکار به میزبانی دانشگاه پیام نور گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان،غفاری مدیر اجرایی این مسابقات  گفت:در مرحله دوره ای مسابقات که به صورت حذفی آسیای برگزار شد پس از 26 مسابقه تیم دانشگاه پیام نور اصفهان اول شد و تیم دانشگاه پیام نور گلستان دوم و تیم های دانشگاه پیام نور یزد و گیلان مشترکا سوم شدند.

در مسابقات انفرادی که با شرکت 45 ورزشکار و به صورت حذفی برگزار شد در پایان هاشم بابایی از البرز اول شد و امیر عباسپور از دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به مقام دوم دست یافت و حسن فکری از دانشگاه پیام نور گیلان،محمد ابراهیمیان از اصفهان به طور مشترک سوم شدند.

و در مسابقات دو نفره که با شرکت 21 تیم بصورت حذفی برگزار شد تیم دانشگاه پیام نور گیلان مرکب از حسن فکری و محمد صیادی اول شد و تیم دانشگاه پیام نور اصفهان مرکب از مهدی زمانی و محمد ابراهیمیان دوم و تیم هاشم بابایی از البرز و امید عباسپور از خراسان جنوبی به همراه سهیل بیگی از ایلام و حسین فتاحی از مازندران مشترکا سوم شدند.

نفرات برتر تیمی انفرادی و دو نفره ایم مسابقات به المپیاد سراسری دانشگاه های پیام نور کشور که در تابستان 94 برگزار می شود راه می‌یابند.

میزبان المپیاد سراسری دانشگاه های پیام نور کشور از میان دانگاه های پیانم نور خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد انتخاب می شود.


انتهای پیام /ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.