سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با تاکید براینکه از حضور میتف استقبال کرده است، گفت: اگر بازیکنان ما امروز خوب دفاع می کنند، حاصل زحمات میتف است.

مهران حاتمی بعد از پیروزی پتروشیمی مقابل مهرام بار دیگر تمرکز خود را روی بازی بعدی قرار داد و به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی مهمی بود اما حالا تمام شده است. 100 درصد قهرمانی ما در بازی های بعدی است و نمی توان گفت که چند درصد از مسیر قهرمانی را با این برد رفته ایم. باید به بازی بعد فکر کنیم. خوشبختانه بازیکنان ما از نظر شرایط بازی به خودباوری رسیده اند و هیچوقت هم در باد بازی قبل نمی خوابیم.

حاتمی در مورد حضور میتف و بحث های نارضایتی وی از جذب این مربی گفت: میتف مربی بزرگ است که به تیم ملی و تیم من از نظر دفاعی کمک کرد. اگر تیم ما امروز دفاع بهتر می کند، حاصل زحمات او هم هست. من همیشه با آغوش باز از هر کسی که برای کمک بیاید، استقبال می کنم و پیش از آمدن میتف هم هماهنگی لازم را با باشگاه انجام دادیم.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر چندین بازی پر فشار داشته ایم. 3 بازی با دانشگاه آزاد و یک بازی با مهرام که در مجموع نشان داد توانایی بازیکنان ما خوب است و اگر 2 بازی دیگر را هم مدیریت کنند به نتیجه می رسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهران ، حاتمی ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار