معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از آذین‌بندی 8 هزار متر مربع از معابر شمال شرق تهران همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

 حمید ناصحی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در گفت‌و گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به فرارسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت این ایام اظهار کرد: همه معابر و میادین سطح منطقه 4 توسط اداره زیباسازی این منطقه و عوامل اجرایی نواحی 9گانه آذین‌بندی و نورپردازی شده است.
 
وی با بیان اهمیت این جشن بزرگ ملی تصریح کرد: در این خصوص بیش از 8 هزار متر ریسه‌های؟ نوری پرچم‌های ایران و پرچم‌های رنگی در معابر اصلی سطح منطقه نصب و آذین‌بندی شده است و همه مساجد منطقه بزرگراه‌های اصلی امام علی (ع) رسالت صیاد شیرازی و ساختمان‌های اداری... نورپردازی و زیباسازی شده است.
 
وی با اشاره به اکران سازه‌های تبلیغاتی دهه مبارک فجر در معابر منطقه افزود: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی سازه‌های تبلیغاتی با مضمون شعارهای زمان انقلاب تصاویری از رشادت‌های بزرگمردان آن ایام و شادمانی مردم در کوچه و خیابان‌های آن دوران نمایش داده شده است و 1800 متر مربع از این سازه‌ها در قالب پرتابل بیلبورد و بنر بوده که به این امر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شمال شرق ، دهه فجر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار