به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سیمای بصری غرب تهران مزین و مضامین انقلابی شد

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5گفت: همزمان با آغاز ایام مبارک دهه فجر میادین و معابر اصلی منطقه 5 با مضامین شعارهای انقلابی و ریسه‌های پرچمی آذین بندی شد.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: میادین و معابر پر تردد سطح منطقه با استفادده از تابلوهای فرهنگی از جمله بیلبورد، پرتال وبدر آویزی به منظور هویت بخشی به  سیمای بصری شهر را مضامین شعارهای انقلابی، مذهبی و ریسه‌های شالگی و پرچمی آذین بندی شد.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری تبلیغات محیطی در سطح شهر تصریح کرد: بیلبورد با مضامین شعارهای انقلابی و تصاویر بنیان گذار انقلاب اسلامی در میادین و بزرگراه‌های غرب تهران نصب شد.
مددی افزود: محورهای اصلی منطقه با ریسه پرچمی و شالگی به همراه پرتال فرهنگی، بدر آویزی و پارچه‌های الوان به عنوان نمادهای تداعی کننده دوران شکوهمند انقلاب اسلامی آراسته شد.
 
معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: پاکسازی و آراستگی معابر عمومی شهر، شستشوی مبلمان و  المان‌های شهری، پاکسازی پوسترهای زائد در سطح دیواره‌ها و ساختمان‌های شهر از دیگر اقدامات شهرداری منطقه در ایام مبارک دهه فجر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار