وی با اشاره به اینکه دولت توجه خاصی به اصفهان دارد، گفت: در هر ماه صحبت های زیادی در جلسات هیئت دولت پیرامون اصفهان داریم و بسیاری از اعضای هیئت دولت از این استان هستند و به رفع مشکلات آن بسیار توجه دارند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سیدحسن هاشمی قاضی‌زاده صبح امروز در آئین بهره برداری از بیمارستان امام رضا(ع) اظهار داشت: اگر برگردیم به روزهای انقلاب، شاهد ایرانی آبادتر و مردمی خوشبختتر هستیم و در دوران انقلاب فقط یک حزب وجود داشت و آن حزب خدا بود و فقط یک رهبر که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به اینکه دولت توجه خاصی به اصفهان دارد، گفت: در هر ماه صحبتهای زیادی در جلسات هیئت دولت پیرامون اصفهان داریم و بسیاری از اعضای هیئت دولت از این استان هستند و به رفع مشکلات آن بسیار توجه دارند.

قاضی‌زاده بیان کرد: همانگونه که کشور برای رفع مشکلات خود نباید چشم امید به بیرون از کشور داشته باشد، استان اصفهان نیز برای حل مشکلات سلامت و بهداشت و درمان نباید به بیرون از فضای استان متوجه باشد چرا که آن قدر در این استان خیرین سلامت هستند که نیازی نیست این استان چشم امیدی به بیرون از فضای استان داشته باشد.

وی با درخواست از مسئولان بخش سلامت و بهداشت  برای رفع مشکلات این استان بیان کرد: مشکلات بخش بهداشت و درمان کشور به واسطه کار و جهاد قابل حل است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با رفع یاس و ناامیدی و ایجاد امیدواری بین پرسنل و کادر بهداشت و درمان و همچنین بیماران می‌توانیم مشکلات بخش بهداشت و درمان را به راحتی رفع کنیم چرا که بسیاری از مشکلات این حوزه نشات گرفته از عدم امیدواری و اتحاد بین این کادر است.


انتهای پیام/زا

برچسب ها: وزیر ، دولت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.