دنی آلوز ستاره برزیلی تیم بارسلونا قصد تمدید قرارداد با این باشگاه را نداشته و به دنبال یافتن تیم جدیدی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپورتال، قرارداد آلوز با باشگاه بارسلونا تابستان آینده به اتمام می‌رسد و هنوز اقدامی در جهت تمدید قرارداد با این باشگاه انجام نداده است.

دینوراش سانتانا مدیر برنامه‌های آلوز اعلام کرد: هنوز از سوی سران باشگاه بارسلونا پیشنهادی مبنی بر تمدید قرارداد دریافت نکرده‌ایم، اینطور که به نظر می‌رسد باید سکوت آنها را به معنی عدم تمایل برای تمدید قرارداد آلوز تعبیر کنیم به همین دلیل است که به دنبال یافتن باشگاهی جدید برای او هستم.

مدیر برنامه‌های آلوز در ادامه افزود: ما منتظر بارسلونا نمی‌شویم تا در لحظه آخر تصمیم خود را اعلام کنند آلوز 7سال گذشته را در این باشگاه سپری کرد و در تمام مدت همانند یک بازیکن حرفه ای به تیمش خدمت کرد بارسلونا یک ماه است که مدیرورزشی ندارد و آلوز می‌تواند تا انتخاب یک مدیر ورزشی، شخصا با باشگاه‌های دیگر راجع به آینده کاری‌اش مذاکره کند.

لازم به ذکر است، آلوز در سال 2008 از باشگاه سویا راهی بارسلونا شد و 300 بازی با پیراهن این تیم انجام داد.

دروازه بان بارسلونا: رئال مادرید بالاخره سقوط می‌کند

مارک آندر دراشتگل دروازه بان آلمانی بارسلونا اطمینان داد بالاخره رئال مادرید هم دچار لغزش می‌شود و جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را از دست خواهد داد.

دراشتگل گفت: اعضای تیم بارسلونا باید تمرکز خود را حفظ کنند، ما منتظر مشاهده کوچکترین لغزشی از جانب رئال مادرید هستیم، که من مطمئنم به زودی رخ می‌دهد جای شکی نیست که بارسلونا می‌تواند صدرنشین جدول شده و در این فصل جام قهرمانی لالیگا را به کاتالان بیاورد ما باید به روند پیروزی در بازی‌هایمان چه در رقابت‌های داخلی و چه در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم هر کس شانس خود را امتحان می‌کندو ما هم همین کار را می کنیم قصد داریم مانع از قهرمانی رئال مادرید شویم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آلوز ، بارسلونا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار