مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بهشتی گفت: زعامت حضرت امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران اولین دلیل پیشرفت و ماندگاری این انقلاب بود. چرا که مردم ایران مردمی متدین و مذهبی هستند و سخنان پیشوایان دینی برایشان تعیین کننده و محور است.

/
"حجت‌الاسلام نبوی"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه انقلاب ما چند ویژگی داشت که باعث بقا و ماندگاریش شد،‌ اظهارداشت: زعامت حضرت امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران اولین دلیل پیشرفت و ماندگاری این انقلاب بود. چرا که مردم ایران مردمی متدین و مذهبی هستند و سخنان پیشوایان دینی برایشان تعیین کننده و محور است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بهشتی با بیان اینکه مردم ما با عشق و علاقه به مکتب و طریق امام حسین و اهل بیت(ع) به میان آمدند و توانستند انقلابی را بیافرینند، گفت: بصیرت و آگاهی مردم نیز در ماندگاری انقلاب اسلامی سهم به سزایی داشت. چرا که مردم همواره با قبول مخاطرات پای آرمان‌های نظامشان ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام نبوی با بیان اینکه دشمنان مشکلات فراوانی را بر سر راه انقلاب ما بوجود آوردند،‌ تاکید کرد: با همه فراز و نشیب‌هایی که انقلاب داشته و دارد، این مردم با تمام وجود همراه انقلاب ایستاده و معتقدیم که تحریم وفشار‌ها اراده‌ی مارا درباره‌ی نظام عوض نمی‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم کشورمان به پاس همه‌ مشکلاتی که امروز در جامعه‌مان هست در روز 22بهمن به خیابان‌ها آمده و با امام امت با دیگر تجدید پیمان ومشتی کوبنده به دهان دشمنان اسلام بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار