عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: ترس غرب از تولید دانش وعلم نانو ایران آنها را به لرزنده انداخته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ محمد حسین صفارهرندی با حضور در نشت هیئت عاشقان ولایت، گفت: انقلاب یک واقعه تاریخی بود که دگرگونی مثبت در زندگی مردم به وجود آمد.

وی با بیان اینکه ما باید ریشه انقلاب امام خمینی و شهیدان این انقلاب را همواره زنده نگاه داریم افزود: ما به دشمنان کشورمان اجازه  دخالت در امور کشور را نخواهیم داد.

صفار هرندی بااشاره به اینکه، افرادی که به انقلاب پیوستند دارای مراتب بودند اتصریح کرد: افرادی که در ایمانشان ضعیف بودند با یک تحریک ازسوی دشمن عقب نشستند و خود را از کشور جدا کردند.

وی‌افزود: غربی‌ها فکر می‌کردند که ما در مقابل تحریم‌ها کوتاه می‌آییم، اما این طور نیست و ما همچنان پای حقوق هسته‌ای خود هستیم.

صفار هرندی خاطر نشان کرد: سانتری فیوژ‌ها فرصتی بود برای ما تا استعدادهای کشورمان را کشف و شکوفا کینم، ایران درحال حاضر رتبه 7 جهان در علم نانو را دارا می‌باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: تنها 10کشور به علم نانو دست پیدا کرده‌اند که ایران نیز توانسته به این علم دست پیدا کند.

وی به پیشرفت‌های ایران در طی 36 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی همچنان برای سربلندی کشور و کسب دانش تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، ترس ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.