مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: شگردهای گردانندگان سایت‌های مستهجن چیست؟ / آیا مدیران صفحات مستهجن و ضددین در فضای امنی به سر می‌برند؟ ، انتشار ترجمه نامه رهبر انقلاب به 37 زبان دنیا ، اختصاص 2 درصد از درآمدهای عمومی بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

شگردهای گردانندگان سایت‌های مستهجن چیست؟ / آیا مدیران صفحات مستهجن و ضددین در فضای امنی به سر می‌برند؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/15/2943171_494.jpg

عملیات انهدام شبکه تولیدکنندگان محتوای غیراخلاقی در فیس بوک که به "عملیات عنکبوت" معروف است، در نیمه دوم سال جاری در دستور کار مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه قرار گرفت و طی آن 350 صفحه با محتوای مستهجن و ضددین از سوی کارشناسان مرکز مزبور شناسایی شدند که از این 350 صفحه 130 صفحه به طور کلی حذف شدند و نکته جالب آنکه این صفحات تنها از سوی 36 نفر اداره می‌شد.

اجازه فضولی آمریکا در امور دفاعی ایران را نمی‌دهیم/ برخی درک نمی‌کنند که آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

 معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هرگاه لازم باشد از توان دفاعی خود در برابر زورگویان استفاده خواهیم کرد؛ آمریکا اگر پا را از حد بگذراند باید نگران موشک‌های ایرانی باشد.

سپاه همچنان مقتدر و انقلابی/ گسترش حوزه مقاومت، عمق استراتژیک نظام
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با پاسداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ گسترش حوزه مقاومت و عرصه‌های تقابل با نظام سلطه با تمرکز بر مقابله با رژیم صهیونیستی و ستیز با آمریکای مستکبر را عمق استراتژیک نظام و مظهر نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در جغرافیای سلطه‌گری دانست.

عنایت آمریکایی در خیابان‌های تهران + تصاویر
این روزها با نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با قدم زدن در خیابان‌های تهران، پوسترهایی از مقابل دیده‌گان ما می‌گذرد که جنایت‌ها و ظلم‌های آمریکا را علیه ملت ایران تداعی می‌کند.

انتشار ترجمه نامه رهبر انقلاب به 37 زبان دنیا
اداره کل دانش آموختگان جامعةالمصطفی با مشارکت جمعی از دانش آموختگان المصطفی اقدام به انتشار ترجمه نامه مقام معظم رهبری به زبان‌های متعدد نموده است.

جرایم مالی مشمولان غایب 8 سال به بالا مشخص شد+ مبلغ جریمه
سخنگوی کمیسیون تلفیق از تعیین جرایم مالی مشمولان غایب 8 سال به بالا خبر داد.

ماده مربوط به رایگان شدن تحصیل ایثارگران و حافظان قرآن کریم در دانشگاه‌ها حذف شد نمایندگان مجلس ماده‌ای از طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را حذف کردند که براساس آن تحصیل ایثارگران، رزمندگان و حافظان و قاریان قرآن کریم در دانشگاه رایگان می‌شد.

اسامی ناطقان میان دستور امروز مجلس
 عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی ناطقان میان دستور امروز را قرائت کرد.

اختصاص 2 درصد از درآمدهای عمومی بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور

نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را موظف به اختصاص 2 درصد از درآمدهای عمومی بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور کردند.

ایران قتل فجیع "خلبان اسیر اردنی" را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن اعلام محکومیت شدید اقدام غیر انسانی و غیر اسلامی گروه‌های تروریستی تکفیری در قتل فجیع خلبان اسیر اردنی با خانواده وی و مردم و دولت اردن ابراز همدردی کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار