پنج پروژه درمانی همزمان با سفر هیات دولت در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی روز چهارشنبه با حضور در بیمارستان دکتر شریعتی طرح توسعه اورژانس این بیمارستان را افتتاح کرد.

این طرح با یکهزار متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان و با هدف افزایش رضایتمندی مراجعان و بیمه شدگان و افزایش ساعت کار بخشهای ˈسی تی اسکنˈ و ˈام آر آیˈ بیمارستان شریعتی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از پروژه پنج هزار مترمربعی احداث پلی کلینیک بیمارستان دکتر غرضی با اعتبار 80 میلیارد ریال بازدید کرد و در مراسمی مجموعه رفاهی فرهنگی این بیمارستان در قالب کتابخانه، رستوران و نمارخانه به بافتتاح رساند.

همچنین با حضور مدیرعامل تامین اجتماعی، عملیات احداث درمانگاه تامین اجماعی شهرهای گز و تیران و کرون درمجموع با پنج هزار متر مربع زیربنا آغاز شد.

گفتنی است قرار است فردا نیز با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان فاطمه زهرا (س) نجف آباد با چهار هزار مترمربع زیربنا افتتاح شود.


انتهای پیام/زا
برچسب ها: همزمان ، هیات ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.