شهردار منطقه 14 گفت: همزمان با ایام دهه فجر منطقه 14 میزبان 40تن از جوانان تازه مسلمان شده آمریکایی بوده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تورج فرهادی شهردار منطقه 14 با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار کرد: این منطقه میزبان 40تن از جوانان دانشجوی تازه مسلمان شده آمریکایی در مجتمع فرهنگی غدیر منطقه 14 بوده است.

وی در خصوص حضور این جوانان از 23کشور ‌آمریکای لاتین افزود: امروزه در این کشورها جوانانی هستند که با مطالعه و تحقیقات خود به دین اسلام به برکت رهنمودهای امام مشرف شده و ما میزبان 40تن از ‌آن‌ها در کشورمان هستیم.

فرهادی  در ادامه با محکوم کردن اهانت غیر انسانی به ساحت مقدس نبی اکرم  اسلام در این همایش تاکید کرد: پیامبر ما بر اساس اندیشه، عقل و وحی الهی عمل کرد  و با اخلاق، مهربانی و رحمت خود توانست اسلام را اشاعه  دهد.

در ادامه این همایش یکی از اساتید و روحانی جامعه المصطفی با بیان خاطراتی از زمان حضور و فعالیت‌های خود و در کشورهای آمریکای لاتین بیان کرد: حضور این جوانان در کشور ما بر اساس آموزش‌های لازم در زمینه اعتقادات احکام و تاریخ اسلام است که موجب شده آن‌ها با ایمان کامل شیفته انقلاب اسلامی و شخصیت‌ امام راحل به ویژه مقام معظم رهبری شوند.

فرهادی در خصوص بخش  پایانی این مراسم گفت: این همایش با استقبال حاضران رو به رو شد و سه تن از جوانان آمریکایی داوطلبانه پاسخگوی سوالات جوانان ایرانی شدند و احساسات خود را در  ارتباط با تشرف به دین اسلام بیان کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار