پروژه زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی جاده رازمیان کیلومتر ۱۵راهدارخانه زرشک با چهار میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید که مدت اجرای این پروژه سه ماه و طول آن یک هزار و ۲۰۰متر است که این پروژه با هدف احداث پارکینگ موقت و دور برگردان تله سییژ قزوین اجرایی شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛در این روز پیست تیوپ سواری استاندارد در جاده رازمیان- کیلومتر ۱۵راهدارخانه زرشک نیز با ۵۰۰میلیون ریال هزینه مورد بهره برداری قرار گرفت.

متولی اجرای این پروژه موسسه رفاهی تفریحی کاسپین با مشارکت شهرداری قزوین، شهرداری محمدیه و سازمان همیاری شهرداری های استان است که توانسته در مدت یک ماه اجرایی برای پنج نفر به صورت مستقیم و هفت نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی کند.

احداث فضای سبز بلوار الغدیر، فضای سبز پل ولایت و بلوار سید الشهدا از دیگر پروژههای مورد بهره برداری در دهه مبارک فجر است که این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۲۸میلیون و ۶۲هزار ریال در مدت یک ماه توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین اجرایی شده است.

همچنین کلنگ احداث ایستگاه میانی انتقال زباله در کیلومتر ۲جاده بویین زهرا با اعتبار ۵۹میلیارد ریال به زمین زده شد که این پروژه در ۲۴ماه اجرایی خواهد شد و برای هفت نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.