ملی پوش آلمانی و قهرمان جهام جهانی 2014 گفت: از ترک باشگاه چلسی هیچ پشیمان نیستم و تازه به آرامش و راحتی رسیدم.

شورله: راحت شدم چلسی را ترک کردمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روتیرز، آندره شورله در روزهای پایانی مهلت نقل وانتقالات زمستانی باشگاه چلسی را به مقصد ولفسبورگ ترک کرد وی از بابت این انتقال ابراز رضایت و خوشحالی کرد و گفت: خیلی خوشحالم که بار دیگر به رقابت‌های بوندسلیگا بازگشتم هر چند تیم چلسی را هم دوست داشتم اما طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته متوجه شدم دیگر در این تیم جایگاهی ندارم و به همین دلیل باید تصمیمی که به نفع من و آینده حرفه‌ایم بود را اتخاذ می‌کردم.

هافبک سرعتی تیم فوتبال آلمان و باشگاه ولفسبورگ قراردادی به ارزش 32 میلیون یورو تا سال 2019 با تیم دوم جدول بوندسلیگا امضا کرد.

شورله 24 ساله در سال 2013 به لیگ برتر انگلیس ملحق شد اما در رقابت‌های این فصل به ندرت از سوی ژوزه مورینیو برای حضور در ترکیب تیم چلسی انتخاب شد.

شورله در ادامه اعتراف کرد: حتی تا آخرین لحظات نگران بودم کار انتقال به ولفسبورگ با مشکلی مواجه شده و نتوانم راحتی این تیم شوم در این رابطه حتی با یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان هم مشورت کردم ما با یکدیگر روابط خوبی داریم و همدیگر را به خوبی درک می‌کنیم او هم به من توصیه  کرد ولفسبورگ بهترین تیم برای ادامه فعالیت حرفه‌ای من خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار