گوتزه برنده برترین گل سال فوتبال آلمان

گل ماریو گوتزه ملی پوش نه چندان محبوب تیم فوتبال آلمان در فینال بازیهای جام جهانی 2014 به آرژانتین، برترین گل سال این کشور لقب گرفت.

گوتزه برنده برترین گل سال فوتبال آلمانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت، تیم ملی آلمان موفق شد با تک گل ماریو گوتزه در فینال بازیهای جام جهانی 2014 مقابل آرژانتین به پیروزی رسیده و قهرمان جهان شود. گل گوتزه با کسب 47.7 درصد آراء مثبت از سوی تماشاچیان شبکه ARD به عنوان برترین گل سال آلمان انتخاب شد.

پس از آن، گل موریتس استاپلکمپ بازیکن تیم پادربورن در دیدار مقابل هانوفر با 18.8 درصد آراء در جایگاه دوم قرار گرفت.
گل کلاوس یان هونتلار مهاجم هلندی شالکه مقابل رئال مادرید که در چارچوب بازیهای لیگ قهرمانان به ثمر رسید با 6.1 درصد در جایگاه سوم قرار گرفت.

لازم به ذکر است، این دهمین بار است که جایزه گل برتر سال فوتبال آلمان به یک بازیکن از تیم بایرن مونیخ می‌رسد. آخرین مرتبه جیووانی البر در سال 1999 این جایزه را بدست آورد و افتخاری به مجموع افتخارات بایرن افزود.

روبن مورد ستایش گواردیولا قرار گرفت

آرین روبن مهاجم هلندی بایران مونیخ زننده اولین گل این تیم در دیدار مقابل اشتوتگارت بود بایرن مونیخ در نهایت موفق شد این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود پایان دهد تا اولین پیروزی نیم‌ فصل 2015 را بدست آورد.

گواردیولا سر مربی باواریایی‌ها عملکرد روبن را در این بازی مورد تمجید قرارداده و گفت: بالای بازی روبن بود که تفاوت میان دو تیم را رقم زد.
بازیکنان بایرن مثل همیشه دوندگی زیادی داشتند و برای کسب 3 امتیاز بازی در تمامی لحظات جنگیدند. البته هنوز هم مواردی برای ارتقاء‌ و بالا بردن سطح کیفیت بازی وجود دارد. باید کمتر برویم و بیشتر بر روی توپ کار کنیم. پس از گذراندن تعطیلات زمستانی هنوز هم ناهماهنگی‌هایی در تیم دیده می‌شود اما به زودی برطرف خواهد شد.

گواردیولا در حمایت از دیوید‌‌ آلابا گفت: او همیشه در آمادگی کامل جسمانی به سر‌می‌برد وهنوز از مهمترین بازیکنان کلیدی ما است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلندی ، مادرید ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار