سرمربی تیم ملی زیر 13 سال درباره شرایط این تیم به نکاتی اشاره کرد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمود بیداریان گفت: روز گذشته هشتمین اردوی تیم ملی زیر 13سال به پایان رسید و طی آن برنامه هایی که برای این تیم در نظر داریم را به اجرا درآوردیم.
وی ادامه داد: در واقع این تیم حاصل استعدادیابی سال گذشته است و در زمان حضور سپ بلاتر و شیخ سلمان و فستیوالی است که با حضور 64 تیم از سطح استانها برگزار شد. بر همین اساس طی اردوهای خود از سال گذشته تا به امروز از حدود 450 فوتبال آموز استعدادیابی شده  و در هر مرحله تعدادی از بازیکنان را خط می زنیم و در برخی مواقع بازیکنان جدیدی را به تیم ملی زیر 13سال دعوت می کنیم.
 بیداریان در ادامه بیان کرد: من و همکارانم در حال حاضر از بازی هایی که در سطح استانها برگزار می شود دیدن می کنیم و بازیکنانی که واجد شرایط و تاریخ تولد آنها بعد از 80/10/11 باشد را به اردوی تیم ملی زیر 13 سال فرا می خوانیم.
 بطور کلی از 450 فوتبال آموزی که از سال پیش تا به امروز زیر نظر گرفته ایم اکنون اردوهای تیم ملی را با حضور 30 بازیکن برگزار می کنیم.
وی همچنین درباره اردوی بعدی تیم ملی زیر 13سال گفت: با توجه به اینکه خود را برای حضور در فستیوال بین المللی زیر 13 سال آسیا آماده می کنیم، اردوی بعدی هم از 2 تا 6 اسفندماه برگزار می شود. البته در حال حاضر چند بازیکن مصدومیت دارند که زیر نظر کلینیک پزشکی آکادمی ملی فوتبال کارهای پزشکی خود را پیگیری می کنند و به همین دلیل در این اردو ممکن است از چند بازیکن جدید هم دعوت کنیم.
بیداریان اینطور ادامه داد: روز گذشته طی یک دیدار دوستانه در کرج به مصاف تیم زیر 15سال پرسپولیس کرج رفتیم که البته با توجه به اینکه 2 سال از تیم ما بزرگتر بودند در نهایت موفق شدیم با نتیجه 6 بر سه پیروز این بازی شویم.
سرمربی تیم ملی زیر 13سال افزود: علاوه بر تیم ملی زیر 13سال، ما تیم زیر 12سال هم تشکیل دادیم چراکه معتقدم کار اصلی ما پشتوانه سازی برای تیم های ملی رده سنی بالاتر است بطوری که همین تیم ملی زیر 13 سال پشتوانه تیم ملی زیر 14سال خواهد شد.
 وی در پایان گفت: با توجه به اینکه متولی اصلی تیم ملی زیر 13سال آکادمی ملی فوتبال است بر همین اساس از دکتر علیزاده ریاست آکادمی درخواست کردیم تا زمینه برگزاری اردوی برون مرزی و حضور در تورنمنت های مختلف را برای ما میسر کند.

انتهای پیام /
برچسب ها: بیداریان ، هدف ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار