شیخ سلمان در جلسه ای که روز گذشته با علی کفاشیان داشت درباره مسائلی همچون توسعه استانداردهای فوتبال در سطح آسیا صحبت کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛روز گذشته شیخ سلمان طی جلسه ای که با علی کفاشیان در بحرین داشت، گفت: فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا باید خطوط ارتباطی شان را حفظ و برنامه های خود را در راستای توسعه استاندارد فوتبال در سطح قاره آسیا سوق دهند.

وی افزود: برنامه‌های پیشرفتی و توسه ای فدراسیون فوتبال ایران باید الگویی برای دیگر اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا  که در حال کار بر روی ارتقای سطح استاندارها در کشورهای خود هستند، باشد.

شیخ سلمان و کفاشیان طی این جلسه در مورد مسائلی همچون مشکلات کلیدی فوتبال آسیا و برنامه‌های آینده این ورزش در قاره کهن به تبادل نظر پرداختند که از جمله آن می‌توان به چگونگی همکاری فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رسیدن به اهداف مشترک اشاره کرد.

کفاشیان همچنین از شیخ سلمان به خاطر پیشرفت‌هایی که از زمان حضور وی در پست ریاست این کنفدراسیون در فوتبال آسیا به وجود آمده، تمجید و تأکید کرد: فدراسیون فوتبال ایران به حمایت خود از پروژه پیشرفت فوتبال در آسیا ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است، در این جلسه الکس سوسی- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه مسئولان دیگر نهادها نیز حضور داشتند. 


انتهای پیام/

برچسب ها: شیخ ، سمان ، کفاشیان ، ایران ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار