افتتاح نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت»

نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» با آثار برگزیده طراحان گرافیک ایران و جهان عصر جمعه 17 بهمن ماه ساعت 17 در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ این نمایشگاه که از سوی سایت تودی پوسترز به مدیریت علی وزیریان هنرمند طراح گرافیک و فیلمساز، آغاز و فراخوان آن به صورت رقابتی اعلام شد برای نخستین بار با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.

ایده جهان عاری از خشونت و افراط گری در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 25 سپتامبر سال 2013 از سوی مقام محترم ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی مطرح شد و به دنبال آن سایت طراحان مستقل ایران (تودی پوسترز)، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از پوسترهای هنرمندان ایران و جهان کرد.

93 اثر از هنرمندان ایرانی و دیگر کشورهای جهان به مرحله نهایی این نمایشگاه راه یافته که در گالری فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می آید.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان طراح گرافیک ایران و کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، لهستان، صربستان، چین، اوکراین، بلاروس، ترکیه، مکزیک، کره جنوبی، روسیه، اکوادور، عراق، تایوان و ماکائو به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه با همکاری سایت طراحان مستقل ایران و با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و  دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و علاقمندان می توانند از 17 بهمن تا 5 اسفند در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران از آثار طراحان ایران و 17 کشور جهان در این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار