درویشی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
درویشی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
هابیل درویشی مدیرعامل شركت مترو تهران وحومه در گفتو گو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینكه در همه كشورهای پیشرفته دارای ناوگان مترو دسترسی از سالن های اصلی اجرا می شود ، اظهار داشت: درهنگام ساخت ایستگاه مترو راه آهن در خط سه تذكر و پیگیری جدی كردیم اما مسئولان وقت راه آهن مانع این كار شدند و اكنون مسافران مجبورند پس از طی مسیر و با زحمت و تردد از پله ها از مترو استفاد كنند كه امیدواریم این خطا مجدد در فرودگاه تكرار نشود.
وی با اشاره به روند توسعه پروژه فرودگاه مهر آباد گفت: خط مترو فرودگاه مهرآباد تاكنون بالغ بر 90درصد پیشرفت فیزیكی داشته كه با فعالیت دو شیفته و تزریق بودجه لازم امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این خط اولویت دار را برای بهره برداری آماده كنیم.
مدیر عامل مترو تهران افزود: این خط به منظور رفاه هرچه بیشتر مسافران و مراجعان به فرودگاه مهرآباد است که در امتداد خط شماره چهار شبکه اصلی مترو واقع در ابتدای جاده مخصوص کرج به سمت فرودگاه کشیده شده است.
وی خط مترو فرودگاه را از نظر طراحی قطارها، ایستگاه ها متفاوت از دیگر خطوط مترو تهران توصیف كرد و گفت: تردد دو منظوره (با راهبر و راننده یا بدون راننده) و نیز مبلمان داخلی واگن ها برای حمل وسایل همراه مسافر را از جمله برخی ویژگی های اختصاصی این خط می باشد.
درویشی تاكید كرد كه این شركت از نظر توان مهندسی هیچ مشكلی ندارد و چنانچه بودجه موردنظر طرح ها بموقع پرداخت شود هیچ پروژه ای از برنامه زمان بندی خود عقب نخواهد ماند؛ ضمن این كه باید بگویم واگن ها، ایستگاه ها در خط فرودگاه مهرآباد، ویژه خواهد بود .
درویشی در پایان باتاكید بر اینکه ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد تا پایان امسال به بهرهبرداری خواهد رسید، گفت: متروی مهرآباد دارای 3 ایستگاه است که این ایستگاههای سهگانه در تقاطع ورودی فرودگاه و جاده مخصوص، مقابل ترمینالهای یک و دو و در میانه مسیر در مقابل ترمینال 4 و 6 راهاندازی خواهد شد.
انتهای پیام/