رییس کمیته آب‌های آرام گفت: تیم‌های آب‌های آرام مادر بهترین کمپ‌های دنیا از جمله پرتغال و اسپانیا تمرینات زمستانی خود را انجام می‌دهند.

تیم‌های آب‌های آرام مادر بهترین کمپ‌های دنیا هستندمحسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از اسفند ماه سال جاری اردوی تدارکاتی جوانان آب‌های آرام به صورت متمرکز شروع می‌شود و 20 اسفند هم انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت.

وی افزود: اردوهای متمرکز را به منظور بهبود وضعیت تیم جوانان برای مسابقات آسیایی آغاز می‌کنیم و در 22 اسفند ورودی و انتخابی بانوان را برای تیم ملی خواهیم داشت. همچنین 23 اسفندماه نیز ورودی تیم ملی و تست‌گیری را برای آقایان خواهیم داشت که از استان‌های دیگر هم شرکت خواهند کرد.

میلاد در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران سایر کمپ‌ها از وضعیت خوبی برخوردار هستند و به تازگی در اسپانیا مستقر شده‌اند و در عین حال اکثر تیم‌های اروپایی هم همزمان با ورزشکاران ما مستقر شدند و این خود زمینه خوبی برای رقابت و کسب تجارب بهتر ورزشکاران ما از سایر تیم‌های اروپایی است.
 
رییس کمیته آب‌های آرام در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در کمپ اسپانیا مقرر شده که ورزشکاران ما با تیم مجارستان تمرینات خود را شروع کنند.

وی در ادامه تأکید داشت: کمپ 3 کشور اسپانیا، پرتغال و استرالیا جزء بهترین کمپ‌های دنیا هستند که به دلیل مسافت زیاد کمپ استرالیا ما ترجیح دادیم که کمپ پرتغال و اسپانیا را برای تمرینات و اردوی زمستانی انتخاب کنیم که ورزشکاران هم از این کمپ ها بسیار راضی هستند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه‌ها به صورت مرتب پیش می‌رود و هم اکنون از مهمترین کارهایی که در دست دارم تشکیل تیم معلولین برای مسابقات آسیایی است که پیگیر این تیم ملی هستم و امیدوارم به نتایج خوبی برسم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار