رئیس مدیریت بحران شهرداری منطقه 16 گفت: مانور فرا منطقه‌ای نیروگاه بعثت و پایانه جنوب بعد از ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

رضا هداوند، رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 16 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مانور فرا منطقه نیروگاه بعثت و پایانه جنوب اظهار کرد: به منظور آمادگی شهروندان و کارکنان در مقابله با حوادث غیر مترقبه و به همکاری سازمان مدیریت پیشگیری بحران شهر تهران، مقرر شد تا مانوری فرا منطقه‌ای در نیروگاه بعثت و پایانه جنوب بعد از ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در این مانور تمام شهر تهران درگیر هستند ،افزود: با توجه به حساسیت نیروگاه بعثت نسبت به نشست گاز و با توجه به جمعیت زیاد پایانه جنوب نیروگاه بعثت برگزار می‌شود.

هداوند، در ادامه با اشاره به اینکه سناریو این مانور را سازمان مدیریت بحران شهر تهران آماده کرده است تصریح کرد: در این مانور تمام اعضای تخصصی ستاد بحران منطقه، آتش نشانی، اورژانس، بهداشت جنوب، نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی و راهور و همچنین اعضای تخصصی ستاد بحران حضور داند.
 
وی در پایان گفت: پس از برگزاری این مانور همکاری‌ها با سازمان مدیریت بحران شهر تهران جهت آمادگی‌ها بیشتر نیروها و گروهای بحران افزایش می‌باد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، حوادث ، مانور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار