معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات از برگزاری دوره تربیت مربی جستجو و نجات جاده ای به صورت همزمان در دو استان خبر داد.

سعید متانی معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزار دوره تربیت مربی جستجو و نجات جاده ای از تاریخ 17 تا24 بهمن ماه به صورت همزمان در دو استان آذربایجان غربی و خوزستان برگزار می شود.
 
ویدر ادامه با بیان این مطلب که در این دوره تربیت مربی در استان خوزستان با حضور استان بوشهر ودر استان آذربایجان غربی نیز با حضور استان آذربایجان شرقی انجام می شود، افزود: اشخاصی که در این دوره ها حضور پیدا می کنند کسانی هستند که گواهی نامه جاده ای داشته و از نجاتگران و کارکنان فعال بوده که در کلاسهای آموزشی و کاربردی حضور پیدا می کنند و همچنین موضوعاتی در شرح وظایف نجاتگران، ارزیابی مدیریت صحنه، دستیابی و رها سازی مصدوم، انواع حمل مصدوم و... ارائه می شود.
 
متانی در پایان تصریح کرد:پس از برگزاری دوره ها،‌در پایان آزمونی از شرکت کنندگان گرفته می شود که پس از کسب امتیاز لازم به  عنوان مربی درجه 3 جاده ای شناخته شده که بعد از صدور گواهی می توانند در استانها تدریس کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار