معاون اول رئیس‌جمهور به ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی اشاره و این استان را از نظر صنعتی و معدنی یکی از مهمترین استان‌های کشور دانست.

آذربایجان شرقی از مهمترین استان‌های صنعتی و معدنی کشور است
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اسحاق جهانگیری در بدو ورود به آذربایجان شرقی در فرودگاه شهید مدنی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اول عرض احترام و خدمت به مردم عزیز و بزرگوار استان آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به انجام این سفر در ایام‌الله دهه فجر با بیان این که تبریز و آذربایجان در همه‌ی صحنه‌های انقلاب پیشگام بودند، تصریح کرد: مردم تبریز و آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی محوری داشتند و بعد از انقلاب اسلامی نیز در جنگ تحمیلی شهدای بسیار عزیز و بزرگواری تقدیم کردند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیتهای آذربایجان شرقی و افتتاح طرح‌ها و برنامه‌هایی که از قبل به مناسبت دهه فجر پیش‌بینی شده ، افزود: استان آذربایجان شرقی از نظر صنعت و معدن یکی از مهمترین استان‌های کشور است و طرح‌های خوبی نیز در این زمینه‌ها در استان مطرح شده که آماده‌ی بهره‌برداری است. در این سفر در مراسم افتتاح آنها شرکت خواهم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است در جلسه‌ای با حضور مسئولین استان آذربایجان شرقی در مورد برنامه‌های توسعه‌ای استان گفت‌وگو و امیدواریم بتوانیم برخی از مشکلات استان را طی سفر امروز برطرف کنیم.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.