اردوی تیم ملی راگبی آقایان و بانوان جهت آمادگی در مسابقات انتخابی المپیک ریودوژانیرو نیمه دوم بهمن ماه برگزار می شود.

اردوی تیم ملی بانوان و آقایان راگبی برگزار می شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته، اردوی تیم ملی راگبی آقایان 20 بهمن و بانوان 25 بهمن ماه در کمپ تمرن تیم ملی برگزار می شود.
 
لازم به ذکر است؛ دومین مرحله مسابقات انتخابی المپیک 4 اسفندماه در شانای هندوستان برگزار می شود. این مسابقات در بخش آقایان در سه مرحله بوده که در مرحله اول ملی پوشان کشورمان با پیروزی در غرب آسیا مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کرده و به همراه 11 تیم دیگر با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 
2 تیم برتر این مسابقات به هنگ کنگ راه می یابند با 6 تیمی که از قبل بنا به رنکینگ مشخص شده 8 تیم را تشکیل خواهند داد که یک تیم برتر به صورت مستقیم راهی المپیک می شوند و دو تیم به پلی آف اروپا و آفریقا خواهند رفت.
 
شایان ذکر است که در بخش بانوان اول تا سوم برتر مسابقات هندوستان به همراه 5 تیم مشخص شده به پیکار با هم خواهند پرداخت که تیم اول مستقیم و دو تیم به پلی آف خواهند رفت.
 
گفتنی است؛ تیم ایران بدلیل شرکت نداشتن در مسابقات بین المللی نتوانسته رنکینگ خود را بالا ببرد، ولی با قهرمانی در غرب آسیا برای اولین بار به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک راه یافته و با قهرمانی در این مسابقات می تواند برای نخستین بار این افتخار را کسب کند با توجه به شرایط گفته شده، امید است که کمیته ملی المپیک توجه ویژه ای داشته باشد تا شرایط برای حضور مقتدر کشورمان مهیا شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار