مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچسترسیتی چون دغدغه مالی ندارد، بازیکنان تیمش را بالا استفاده و دکوری نگه می دارد.

پول عرب‌ها از پارو بالا می رود/ پیگرینی بازیکنان دکور نگه می داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه منچسرسیتی که با تکیه بر مالکان عرب خود نظیر شیخ منصور این روزها به دلیل عدم توجه به قوانین جوان‌مردانه نقل و انتقالات مورد انتقادات زیادی قرار دارد و حاضر نیست به دلیل پشتوانه مالی زیادی که از صدقه سر اعراب دارد بازیکنان خود را بفروشد، برای مثال استیون ژوتیچ بازیکن باشگاه منچستر سیتی از مدت حضور 2 ساله‌اش در این باشگاه تنها 18 بازی  برای این تیم ظاهر شده همچنان در نیمکت سیتی تکیه زده و این باشگاه برنامه ای هم برای فروش او ندارد.

مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچستر سیتی در این خصوص گفت: این خیلی سخت است که بازیکنانی را از لیست کنار بگذاریم اما بونی را خریده ایم و بازیکنان تهاجمی دیگری هم دارید، ؟ بازی ندادن استیون ژوتیچ تصمیم بسیار سختی بود اما به هر حال تصمیم درستی گرفتیم.

اما به هر حال من فکر نمی‌کنم نیمکت نشینی این دلیل را برای ما به همراه داشته باشد که ما را نمی‌خواهیم، این بسیار مهم است که استیون ژوتیچ تا آخر و تا پایان فصل بتواند به خوبی و تا حد توانایی‌اش ظاهر شود و در نهایت موفق به تثبیت جایگاهش به صورت ثابت شود.

اما پس از پایان فصل ما باز هم استیون ژوتیچ را به همراه تمام  تیم مان در اختیار خواهیم داشت اما به هیچ وجه در تیم منچسترسیتی این اتفاق رخ نمی‌دهد که به خاطر جذب بازیکنی ، بازیکن دیگری را کنار بگذاریم.

گفتنی است، باشگاه منچستر سینی هم اکنون با 48 امتیاز در مجموع 23 بازی در جایگاه دوم لیگ برتر ؟ و تعقیب تیم صدرنشینی این پیکارها یعنی چلسی قرار دارد و در رقابت‌های هفته 24 به مصاف باشگاه هال سیتی می رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عرب ، باشگاه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار