فرانک لمپارد در جریان بازی دوستانه منچستر سیتی مقابل هامبورگ مصدوم شده و فقط 20 دقیقه پس از حضور در زمین مجبور به ترک میدان شد.

لمپارد در معرض مصدومیت قرار گرفتبه  گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم منچستر سیتی هم مانند هامبورگ در ابوظبی اردوی تدارکاتی برگزار کرده و دیداری دوستانه مقابل یکدیگر انجام دادند.

فرانک لمپارد ملی پوش سابق تیم فوتبال انگلیس فقط 20 دقیقه اول بازی درترکیب منچستر سیتی حضور داشت و پس از مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

منچستر سیتی این بازی را با حساب 2 بر صفر برد اما امکان دارد مصدومیت لمپارد جدی بوده و نتواند از حضور وی در دیدارهای بعدی استفاده کند.

در این بازی تدارکاتی، سرجیو آگوئرو که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته در 25 دقیقه پایانی بازی حضور داشت.

مانوئل پیگرینی در این بازی از حضور تیری آمبروسه 17ساله هم در ترکیب سیتی استفاده کرد و این بازیکن جوان توانست بازی قابل قبولی از خود نشان دهد.

تیم منچستر سیتی جمعه این هفته به انگلیس بر می‌گردد تا خود را آماده بازی دور چهارم جام حذفی مقابل میدلزبروگ کند.

اطمینان سیتی از به خدمت گرفتن رویس

منچستر سیتی از تابستان گذشته تاکنون همواره به دنبال انتقال مارکو رویس ستاره تیم بورسیا دورتموند بوده اما در این راه رئال مادرید و بایرن مونیخ هم با آنان رقابت فشرده‌ای داشتند.

منچستر سیتی حاضر است برای رویس 25 ساله مبلغ 25 میلیون یورو بپردازد و مانوئل پیگرینی دستمزد ملی پوش آمانی را 200 هزار پوند در هفته تعیین کرده است.

سران منچستر سیتی اطمینان دارند آنها قادرند در رقابت با رئال مادرید وبایرن مونیخ، رویس را متقاعد به پیوستن به سیتی کنند مانوئل پیگرینی برای پست رویس برنامه ریزی کرده و به او اطمینان داد جایگاهی ثابت در تیم خواهد داشت.

تیم منچستر سیتی هم اکنون با 47 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با چلسی صدرنشین 5 امتیاز فاصله دارد.

شاگردان پیگرینی بازی اخیر خود م قابل آرسنال را به حریف واگذار کرده و جایگاه خود در صدر جدول را نامطمئن ساختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار