نرم افزار eXtraButtons یک ابزار کاربردی و کم حجم و کاملا رایگان است که دکمه‌های مفیدی را به دکمه‌های پنجره‌های ویندوز شما اضافه می‌کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هنگامی که یک نرم افزاری نصب می کنید سه دکمه در بالای صفحه نمایش داده می شود که یکی برای بستن نرم افزار دیگری برای بزرگ کردن و کوچک کردن صفحه به کار می رود. از وقتی با سیستم عامل ویندوز و پنجره‌های آن آشنا شدیم، همواره سه دکمه‌ی کوچک در سمت راست بالای پنجره‌های ویندوز دیده‌ایم که برای بستن، تغییر اندازه پنجره و کمینه کردن پنجره (Minimize) استفاده می‌شود. اما خوب کاش چند دکمه‌ی دیگر نیز در کنار این دکمه‌ها وجود داشت. مثل دکمه‌ای که کار Always on top را انجام دهد یا مثلا پنجره را به جای Minimize در کنار ساعت ویندوز و در بخش System Tray قرار دهد. نرم افزار eXtraButtons یک ابزار کاربردی و کم حجم و کاملا رایگان است که دکمه‌های مفید دیگری را به دکمه‌های پنجره‌های ویندوز شما اضافه می‌کند. eXtraButtons با اضافه کردن ۹ قابلیت جالب دیگر به تمامی پنجره‌های ویندوزتان، شما را به یکی دیگر از آرزوهای خود در ویندوز می‌رساند. ضمنا این نرم افزار سازگار با ویندوزهای 7, 8, 8.1, 10 است.

دکمه ویندوز

با استفاده از این نرم افزار کم حجم و کاربردی با اضافه کردن دکمه های بیشتر به پنجره های ویندوز می توانید سرعت عمل خود را بالاتر ببرید و کارهای خود را سریعتر انجام دهید. این نرم افزار برای کسانی که صفحه دسکتاپ آنها به خاطر باز کردن نرم افزارهای فراوان و باز کردن چندین فایل شلوغ و گیج کننده است بسیار مناسب است. این نرم افزار 11 دکمه به ویندوز شما اضافه می کند. که هر دکمه از کاربردی ترین دکمه ها برای افزایش سرعت شما در کارها و سهولت در مدیریت پوشه های انتخابی شما می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 دکمه برای ویندوز دکمه برای ویندوز دکمه برای ویندوز دکمه برای ویندوز



 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 1.31 مگابایت
 • نسخه: 2.2.5
 • اجرا در: ویندوز 7, 8, 8.1, 10
 •
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار