اگر تمایل دارید سخت افزار سیستم خود را مورد آنالیز قرار دهید و اطلاعتی دقیق از سخت افزار سیستم خود بدانید حتما این آموزش را یاد بگیرید در این آموزش سخت افزار شما مورد بررسی قرار می گیرد و برای هر بخش نمره ای جهت عملکرد آن تعیین می شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با­­ انتشار­ ویندوز طبیعتا ترفندها و میانبرهای وجود دارد که کارکاربران را راحت‌تر و دانستن این گونه ترفندها می تواند کمکی مناسب برای کاربران باشد. ویندوز 8 نیز پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و دانستن آنها خالی از لطف نیست زیرا دانستن این ترفندها در بیشتر مواقع می‌تواند برای کاربر مفید باشد. آموزشی که امروز برای کاربران آماده کرده‌­ایم، مطلع شدن از رتبه سخت افزار سیستم خود با ترفندی ساده است. که با این آموزش می­ توانید اطلاعات دقیقی از سخت افزار سیستم خود داشته باشید. بهتر است وقت را تلف نکنیم و آموزش خود را شروع کنیم.

مرحله1: ابتدا دو کلید WIN+R را برای اجرا شدن RUN فشار دهید و بعد در کادر RUN عبارت CMD را تایپ کنید.


ترفند

مرحله 2: درCMD   دستور winsat prepopرا تایپ کنید و در آخر ENTER را بزنید. در این­ هنگام برنامه­ ارزیابی سخت­ افزار اجرا شده و امتیاز دستگاه شما را مورد برسی قرار می دهد.

آموزش ویندوز

مرحله3: پس از زدن ENTER برنامه شروع به آنالیز سخت افزار سیستم شما می نماید و نمره هر بخش را بصورت دقیق می دهد و می تواند داده ها را به صورت یک فایل XML برای شما ذخیره کند.

مرحله4: سپس برنامه Windows PowerShell را اجرا کنید و عبارت Get-WmiObject -Class Win32_WinSAT را تایپ و ENTER را بزنید. و بعد برنامه شروع به تحلیل نتایج موجود در فایل XML کرده و در نهایت نتیجه را در قالب یک امتیاز برای هر بخش نمایش خواهد داد.

آموزش ویندوز

پس از زدن ENTER و آنالیز کردن شما آمار دقیقی از سخت افزار خود خواهید داشت.

آموزش ویندوز




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار