استجابت دعا دارای شرایط و نیز موانعى است. پیش از بیان آن، مفهوم دعا و مقدمه‏‌هاى را متذکر می‌شویم؛ دعا به معنى «خواندن» است، خواندنى که به صورت نیایش و سرود و ستایش یا خواستن و طلب و درخواست مَدَد و نصرت و یاورى. در این نرم افزار یک میلیون دعا گنجانده شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ استجابت دعا، مانند هر پدیده دیگری، قوانین آداب و شروطی دارد که با وجود آن آداب و شرایط است که دعا به اجابت می رسد و اگر آن شرایط موجود نباشد، یا مانعی در استجابت آن باشد که ما به آن علم نداریم، اگر چه سریع الاجابة ترین دعا هم باشد، باز ممکن است مورد اجابت واقع نشود. رسول خدا مي فرمايند: «هرگاه يکي از شماها دعا کند، براي همه دعا کند زيرا که آن مستجاب تر است!» و نيز در اخلاق اسلامي سفارش شده است که برادرانتان را در دعا کردن (صادقانه) بر خود مقدم بداريد که خداوند ضمانت کرده است که هرکس اينگونه کند من يک ميليون برابر آنچه مي خواهد، به او خواهم داد! (المراقبات، باب ماه ذي الحجة-ص 450) نرم افزاری که قصد معرفی ان را داریم نرم افزار یک میلیون دعا نام دارد که تمامی دعا در این نرم افزار گنجانده شده است.

دعا

خداوند فرموده است بعد از نماز خواندن، دعا و تقاضا از من بنماييد كه من به آن افتخار مي كنم و آن را مستجاب، اگر اين دنيا به نفعتان بود اين دنيا و در غير اينصورت چندين برابر آن را در آن دنيا استجابت مي كنم. اشتراک گذاری، لیست برگزیده ها من و شخصی، ارسال دعا، ذخیره دعا جدید، لیست هوشمند بر اساس علاقه شما، لیست ارسال شده ها، لیست اشتراک گذاری شده ها، لیست خوانده شده ها، لیست حذف شده ها، کپی دعا، حذف دعا از قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار یک میلیون دعا می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

  یک میلیون دعا یک میلیون دعا یک میلیون دعا


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 5.21 مگابایت
 • نسخه: 1.0.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 •
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک میلیون دعا
۱۶:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
عالیه
آخرین اخبار