در بازی فجرسپاسی با نساجی مازندران از هفته هفدهم لیگ دسته یک امروز مصدومیت ها زیاد بود.

اعتراض صادق درودگر در یک تماس تلفنی/دست نشان از داوری گله کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،بعد از بازی فجرسپاسی با نساجی مازندران از هفته هفدهم لیگ دسته یک  که  امروز تعدادی هم مصدوم داشت دست نشان از داوری کمی گله کرد و باخت امروز نساجی مازندران را تا حدی متوجه داوری دانست.

وی در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد:ما در طول 12 هفته گذشته 8 گل خوردیم ولی در بازی امروز 4 گل خوردیم.نمی دانم علت چیست. ولی داوری تا حدی ضعیف عمل کرده است.گرچه داور تلاش خود را کرد ولی فشار هواداران حریف به حدی زیاد بود که داور با شنیدن توهین ها  به درستی تمرکز نداشت.

وی گفت:محمد صالحی از ناحیه کمر و مچ پا دچار آسیب شد و عیسی پرتو از ناحیه سر با ضربه آرنج بازیکن حریف دچار شکستگی شد.

وی افزود:از بهروان انتظار داریم به وضع توپ ها رسیدگی کند .چرا ما باید از توپ هایی استفاده کنیم که برای چند فصل قبل است.توپ ها قدیمی ست. می توانستیم بازی را با این نتیجه تمام نکنیم ولی داوری کاری کرد که ببازیم.

سرمربی نساجی مازندران در تایید حرف های صادق درودگر گفت:حمید جوکار و آرمان رمضانی از تیم حریف قراردادشان باید 7 دی فسخ می شد اما 26 دی فسخ شده است که تخلف محسوب می شود و درودگر هم در این مورد معترض است.

شنیده ها حاکی از آن است؛ درودگر مدیرعامل نساجی به تازگی در یک تماس تلفنی با مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالا‌ت سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد تاریخ فسخ قرارداد آرمان رمضانی و حمید جوکار از تیم فجرسپاسی اعتراض کرده و خاطرنشان داشته است که به جای 7 دی قرارداداین دونفر 26 دی فسخ شده که این تخلف است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، نوروزی ، عالمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار