پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط نامناسب این تیم گفت: چه می‌توانم بگویم در مجموعه‌ای که با دایی آن گونه برخورد می‌شود و الفبای مدیریتی در آن رعایت نمی‌شود توقعی جزو این نداریم.

کسی نیست جلوی به قهقرا رفتن پرسپولیس را بگیردکریم باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من حرفی برای گفتن ندارم وقتی پرسپولیس نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی و در یک دیدار خانگی حتی یک موقعیت خطرناک ایجاد کند و دستانش را مقابل تیمی مانند ملوان که برای ماندن می‌جنگد بالا می‌آورد چه می‌توانم بگویم.
 
باقری در ادامه عنوان کرد: در مجموعه‌ای که با دایی آنگونه برخورد می‌شود  و الفبای مدیریتی در آن رعایت نمی‌شود توقعی جزو این نداریم.
 
وی تصریح کرد: پرسپولیس به روزی افتاده که اختلاف‌اش با تیم ته جدولی 7 امتیاز شده است و هرچه هست پرسپولیس به قهقهرا می‌رود و کسی نیست که جلوی این اتفاق هم بگیرد.

وی بیان کرد: در این بین فقط هواداران می‌سوزد و بر پیشانی باشگاه عرق شرم می‌نشیند چرا باید پرسپولیس دهم جدول باشد پرسپولیس روزی قهرمان آسیا بود و پیشکسوتانی داشت که همه اسطوره‌های آسیا بودند انتخابات غلط پرسپولیس را به اینجا کشانده است.
 
باقری تصریح کرد: دیگر مهم نیست درخشان می‌خواهد بماند یا برود چون عشق و علاقه به این تیم روز به روز در حال کم شدن است و آقایانی که این چنین تهسیلاتی گرفتند  باید بیابند و پاسخ بدهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
کی نظر ما را بررسی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
رویانیان وکاشانی دوباره بیارین درست میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!البته ...........
-
فرهنگ
۰۹:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
بیشترین نقش در ایجاد این وضعیت راقطعا وزارت ورزش دارد .انتخاب هیئت مدیره نا کارامد وکار نابلد وتغییرات چند باره در طول یک فصل ،باعث ایجاد این وضعیت شده است .
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۹:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
شاید میخوان با اینکار اعتبار تیم رو پایین بیارن تا با قیمت بهتری تو خصوصی سازی بخرن!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
من هم دلِ خوشی از وزارت ورزش ندارم ولی!، اکثر بازیکنان در حد تیم‌های دسته یکی هستن همه چیز رو به گردن وزارت ورزش نندازیم مگر بازیکنان تیم‌رو وزارت ورزش گرفته؟!
آخرین اخبار