در تمرین امروز سرخ پوشان دایی برای اولین بار بعد از برکناری‌اش مورد تشویق از سوی هواداران قرار گرفت.

حضور ناملموس دایی در تمرین امروز پرسپولیس/ مخالفان و موافقان درخشان در درفشی فربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه قرار بود تمرین سرخ پوشان طبق گفته سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شود اما هواداران و خبرنگاران بعد از گذشت 30دقیقه از تمرین وارد درفشی فر شدند هواداران و خبرنگاران از کادر فنی خواستند که به زمین ورود پیدا کنند و به همین خاطر کادر فنی نیز اجازه حضور آنها را در زمین درفشی فر صادر کرد.

در بین لیدرهای پرسپولیس امروز چند دستگی نمایان بود چرا که عده‌ای سرمربی پرسپولیس را تشویق می‌کردند و عده‌ای نیز برعلیه وی شعار می‌دادند و اکثر هواداران از شایعه حضور مایلی کهن در تیم شان ناراضی بودند و اعتقاد داشتند که وی به درد تیم سرخ پوشان نمی‌خورد.

محمدرضا خانزاده که در بازی دیروز مقابل ملوان مصدوم شد برای انجام کارهای درمانی وارد درفشی فر شد و به کلینیک ورزشگاه رفت.

از طرف دیگر رضا نوروزی مهاجم پرسپولیس مطابق چند وقت اخیر دور زمین به صورت اختصاصی دوید در زمانی که هواداران اسطوره‌های سرخ پوشان را تشویق می‌کردند در اقدامی جالب علی دایی و پروین نیز مورد تشویق قرار گرفتند که این از زمان برکناری علی دایی تا الان بی سابقه بوده است.

بازیکنانی که دیروز در بازی مقابل ملوان حضور داشتند به ریکاوری پرداختند و بعد از آن اردو را ترک کردند و بازیکنان ذخیره زیر نظر کادر فنی به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

ژورائف بازیکن ازبکستانی نیز درتمرین امروز پرسپولیس حضور دارد و در کنار دیگر سرخ پوشان به تمرین می‌پردازد.

با توجه به اینکه یک ساعت از تمرین سرخ‌پوشان می‌گذرد اما هوادارنه همچنان در جلوی درب درفشی‌فر منتظر هستند تا درخشان بیرون بیاید و بابت نتایج ضعیف جوابگوی آنها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار