پروژه‌هادر شاخه‌های مختلف فعالیت‌های عمرانی در حوزه آب و فاضلاب و بازسازی راه های روستایی و غیره هزینه‌ای بالغ بر میلیاردها تومان در دهه مبار ک فجر به همراه داشته است.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در تشریح برنامه‌های افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان پردیس در دهه مبارک فجر گفت :خط انتقال آب به تصفیه خانه این شهرستان با ظرفیتی بالغ بر پنج هزار لیتر بر ثانیه جهت تامین آب این منطقه در جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به بهره برداری می‌رسد .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : بازسازی جاده‌های روستایی برای تسهیل در رفت و آمد روستایی‌ها و ارائه خدمات در شاخه‌های مختلف به آنها، گازرسانی به چند روستا در این منطقه، استارت چهار پروژه آب و فاضلاب در پردیس که یکی از آنها در جاجرود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد سایر اقدامات در دهه مبارک فجر است.

حیدری با اشاره به اینکه پروژه آب و فاضلاب بخش جاجرود در شهرستان پردیس با موافقت اداره محیط زیست انجام می‌شود ، اضافه کرد: پروژه‌ای در حوزه آب و فاضلاب را در منطقه زردستان در دستور کار داریم که هم اکنون ابعاد مختلف آن در دست مطالعه قرار دارد .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی این پروژه‌ها را در مسیر اجرایی شدن و توقف در ایستگاه بهره برداری قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.