«کیمیا رهینا» که به همراه «آنیتا یعقوبی» در بخش استعداد‌های درخشان جشنواره موسیقی فجر حضور دارد، از این بخش و قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کند، می‌گوید.

کیمیا رهینا، در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: به همراه «آنیتا یعقوبی» در بخش استعداد‌های درخشان حضور داریم و توسط «اکبر محمدی» یکی از اساتیدم و از مسئولان برگزاری این بخش در جشنواره موسیقی فجر، به این بخش معرفی شدیم.
 
وی ادامه داد: در این کنسرت ما قطعاتی را در سه بخش اجرا می‌کنیم، در بخش اول قطعاتی به تکنوازی و دو نوازی من، در بخش دوم قطعاتی تکنوازی آنیتا یعقوبی و دو نوازی وی و در انتها دوئت «پیرمن» اجرا خواهد شد.
 
رهینا عنوان کرد: به نظر من بخش استعداد‌های درخشان بسیار خوب است، زیرا نوجوانان و جوانان در این بخش فرصت دارند تا خود را نشان دهند که متاسفانه چنین فرصتی در طول سال کم پیش می‌آید.
 
وی عنوان کرد: حضور در چنین رویدادی سبب می‌شود که جوان‌ها با هم‌سن و سال‌های خود رقابت کرده و در مقابل یکدیگر هنرنمایی کنند و سطح هنر خود را بسنجند و سطح موسیقیایی خود را دانسته و آن را بالا ببرند تا به سطح جهانی نزدیک شوند.
 
رهینا خاطرنشان کرد: امیدوارم هر سال جشنواره موسیقی فجر بهتر شود و به جوان‌ها بیشتر بها دهند، همین طور به موسیقی کلاسیک تا با کیفیت بهتر این سبک از موسیقی اجرا شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار