معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: جوانان وفادار به امام راحل (ره) و رهبری امروز(یکشنبه) 19بهمن ماه از ساعت 15تا 17 در حسینیه جماران با امام راحل و رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تجدید میثاق جوانان وفادار به امام راحل(ره) رهبری در حسینیه جماران اظهار کرد: این برنامه با محوریت تجدید میثاق جوانان با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظلله) روز یکشنبه 19بهمن ماه از ساعت 15تا 17 با حضور مدیریت شهری تهران و تعداد کثیری از جوانان مناطق 22گانه شهرداری  تهران در حسینیه  جماران برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: خاطره گویی و تجلیل از یاران انقلاب و همراهان امام خمینی(ره) در اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

کارگران افزود: گلباران جایگاه حضرت امام خمینی(ره) در حسینیه جماران و امضای بیانیه‌ای در محکومیت اهانت روزنامه فرانسوی به پیامبر اسلام و لبیک به نامه  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکایی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و بیانیه‌ پس از امضای  جوانان به بیت رهبری ارسال می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجدید ، میثاق ، امام راحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار