لوئیس فن خال سرمربی باشگاه منچستریونایتد آینده تیمش را از آن شاگردانش دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه منچستریونایتد که مدتهاست پس از اعلام بازنشستگی سرآلکس فرگوسن نتوانست صلابت همیشگی اش را کسب کند، این روزها با لوئیس فن خال هلندی پیش می رود، هرچند به این مربی پرآوازه نیز انتقادات زیادی وارد است. بسیاری بر این باور هستند که فن خال بیرحمانه اقدام به فروش و خروج برخی از بازیکنان مانند داران فلچر و دنی ول بک کرده است.
 
وی نیز بر این باور است که هرچند مرخصی کردن برخی از بازیکنان برای وی سخت و دشوار بوده است، اما چنین کاری برای تقویت پایه های باشگاه منچستریونایتد لازم بوده است و آینده از آن شاگردانش است.
 
من فکر می کنم تقریبا تمام بازیکنان به این امر واقف و آگاه هستند که برای آینده بازی می کنند، آنها می کنند که باید کارایی و عملکرد خود را نشان دهند و این مسئله تنها به بازی منتهی نمی شود و بلکه شامل زمین مسابقه هم می شود.
 
همیشه این مسئله به صورت صددرصد اتفاق می افتد،اما بسیاری از بازیکنان به این مسئله آگاهی نداشتند، اما هم اکنون آنها به خوبی می دانند.
 
برای من هم گرفتن چنین تصمیماتی به هیچ وجه آسان نمی باشد، چرا که می دانم تمام بازیکنانی که در تیم من قرار دارند و به نوعی از شاگردان من محسوب می شوند، تمام سعی و تلاششان را به کار می بندم تا بهترین عملکرد خود را نشان دهند.
 
وقتی که شما در جایگاه مربی باشید، برایتان بسیار دشوار است که بخواهید چندتن از بازیکنان فوتبال را مرخص کنید.
 
گفتنی است؛ باشگاه منچستریونایتد هم اکنون با 43 امتیاز در جایگاه چهارم رقابت های لیگ پریمیر انگلیس قرار دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فن خال ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار